Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Οι τελευταίες σελίδες του αιώνος τούτου , και μια άλλη εκδοχή



Τα γεγονότα στη Συρία βοηθούν στο να αποδυναμωθεί-εξαλειφτεί
ο ‘τζιχαντίκος ισλαμισμός’ ώστε  ο σιωνισμός σε ένα βάθος χρόνου
από 5 έως 15 έτη να μπορέσει να ‘αποκτήσει’ 
το τέμενος του 'Αλα Κσα' και να οικοδομήσει τον ‘τρίτο ναό’ 
ώστε με τον πάπα ως ψευδοπροφήτη 
να χριστεί παγκόσμιος κυβερνήτης ο μεσσίας των
κατά τα άλλα συμπαθών χαζαρο-σημιτο-εβραίων.

Για τους  γνώστες η στιγμή του χρίσματος εκείνου 
είναι και η στιγμή της εξόδου στα όρη στις χαράδρες και στις σχισμές της γης
επειδή το χρηματο-τοκιστικό σύστημα της απληστίας
και της δικανικής αλληλο-κατάκρισης και αδικοκρισίας
θεσμικά και μη
δια της μακιγιαριστικής διαπορνικότητας
θα έχει οδηγήσει την ανθρωπότητα στην απόλυτη εθελοτυφλία κακία και υποκρισία.

Η , μετά τον αντίχριστο μεσσία των χαζαρο-σημιτο-εβραίων, 
επερχόμενη καταστροφή θα σημάνει και την απελευθέρωση αυτών που άντεξαν στις σχισμές 
για να υποδεχθούν τον Βασιλέα Χριστό που μαζί με τους δίκαιους 
θα κατοικίσουν στη Νέα Γη μετά την κρίση των νεκρών.



Η παραπάνω εκδοχή είναι η προλεχθείσα από των προφητών , 
δίνοντας στους ανθρώπους την προειδοποίηση και την πληροφορία 
σαν όπως  την δέχεται σχεδόν κάθε άνθρωπος ατομικά μέσα από τα όνειρα.


Τα ερωτήματα που θέτουμε ,μετά απ’ αυτά,  για να απαντήσουμε ή και να συζητήσουμε είναι:

Μπορεί να υπάρξει άλλη εκδοχή ;
Μπορεί να αποφευχθεί η καταστροφή ;


Αφού μιλάμε για ,την προλεχθείσα από τον ίδιο ,
Δευτέρα Παρουσία του Χριστού θεωρούμε ότι σίγουρα θα έρθει
και ένα άλλο ερώτημα θα ήταν :
Θέλει Ο Θεός να έρθει παρά μόνον μετά την καταστροφή ή έχουμε πιθανότητες ως σύνολο να μεταστραφούμε και να αξιωθούμε να έρθει ο Θεός χωρίς να τελεστεί καταστροφή ;

Αν δούμε το πολιτικό – θεσμικό -χρηματικό σύστημα στον σχεδιασμό του
ως νομοθετικό δικαστικό εκτελεστικό τραπεζικό
και το εξετάσουμε ως προς την αντιχριστιανικότητα του
θα βλέπαμε το δικαστικό σύστημα να αναλίσκεται σε σκληρές – άδικες –υποκριτικές δύο μέτρων και δύο σταθμών καταδίκες που μπορούμε να τις χαρακτηρίσουμε συνολικά ως δικανικότητα μια δυσλειτουργία που αρκείται στην εκδικητική απόδοση ποινών χωρίς τη πρέπουσα προσοχή στο σωφρονιστικό αποτέλεσμα με συνακόλουθο αποτέλεσμα τον υποτροπιασμό των  παρανομίσαντων.
 Θα μπορούσε να είναι κοινωνική απαίτηση ο κάθε δικαστής να βαθμολογείται με βαθμό σωφρονιστικής ικανότητας και να γίνεται σύμβουλος του παρανομίσαντος στο πως είναι η νόμιμη ζωή.

 Μια άλλη κοινωνική απαίτηση ,
μετά την πάταξη της δικανικότητας στο δικαστικό σύστημα,
θα ήταν η πάταξη μιας άλλης δυσλειτουργίας στο τραπεζικό σύστημα
που λέγεται τόκος στο χρήμα και η απόδοση των κεντρικών τραπεζών από τους
χαζαρο-σημητο-εβραίους στα έθνη με στόχο την αποθεοποίηση του χρήματος.

Αν τα επιδιώξουμε αυτά και την εν Χριστώ Ζωή μπορούν να δημιουργηθούν συνθήκες
και για το νομοθετικό - εκτελεστικό σύστημα  να είναι πιο δίκαια και αποτελεσματικά ,
με στόχο την βαθμιαία εξάλειψη της εγκληματικότητας από τις κοινωνίες των ανθρώπων
ώστε η έλευση του Χριστού να γίνει εν χαρά και αγαλιάση αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου